HOT משקיעה 10 מיליון שקל בקמפיין לניידות המספרים 06/01/2008
קצת יותר מחודש לאחר שרפורמת ניידות המספרים נכנסה לתוקף, מעלה חברת HOT קמפיין בנושא, בהשקעה של 10 מיליון שקלים. מדובר בסדרה של שלושה סרטונים, אותם ביים יואב צפיר, שיעלו תחת הסלוגן: פשוט וקל לעבור ל-HOT, לשמור על אותו המספר ולשלם הרבה פחות!

 להמשך הכתבה...

  

 סקר TIM: כ-4 מיליון משתמשי אינטרנט בישראל בסוף 2007 02/01/2008
בישראל יש כיום כ-4 מיליון משתמשי אינטרנט (בגילאי 13 ומעלה), נתון המבטא גידול של כ-2% לעומת המצב בדצמבר אשתקד - כך עולה מסקר TIM החצי שנתי של TNS טלסקר המעודכן לדצמבר 2007. משמעות הנתון הוא שקצב הגידול השנתי בכמות הגולשים מתמתן בהשוואה לעבר, ודומה כעת לקצב הגידול הכללי של האוכלוסייה בישראל.

גם בנתוני החיבור לאינטרנט בקרב משקי הבית היהודיים בישראל נראה כי הגידול התמתן: כ-73% ממשקי הבית מחוברים כיום לאינטרנט, בהשוואה ל-72% בדצמבר 2006, כאשר 96% מתוכם מחוברים בחיבור מהיר (בהשוואה ל-95% בשנה שעברה).

 להמשך הכתבה...

  

 גלישה אחרת: ספקיות האינטרנט הקטנות בישראל עדיין קיימות 25/12/2007
עם השנים שוק הספקיות הקטנות התחיל להתכווץ: החברות הגדולות קנו את הקטנות ואז המשיכו והתמזגו ביניהן. כך למשל, ספקית קטנה בשם אקווה-נט, שהציעה מחירים נמוכים לכ-3,400 לקוחותיה, נקנתה לפני שלוש שנים על ידי אינטרנט זהב, שהמשיכה ורכשה את חברת 012 ב-56 מיליון דולר - עסקה שהושלמה בדצמבר 2006. כיום שתי החברות מאוחדות תחת השם סמייל תקשורת.

 להמשך הכתבה...

  

 רונית קן: בזק ניצלה לרעה את מעמדה כשניתקה את מנויי HOT מרשת הטלפוניה שלה 24/12/2007
בזק ניצלה לרעה את מעמדה כמונופול כשניתקה את מנויי HOT מרשת הטלפוניה שלה - כך קובעת הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן. בכך דחתה קן את טענות בזק, לפיהן הניתוק נעשה על-ידי העובדים, בעוד שהנהלת החברה ניסתה למנוע אותו.

במאי 2006 נותק קישור גומלין בין רשת הטלפוניה של בזק לבין מנויי HOT, שהחלה לתפקד באותם ימים כמפעיל פנים ארצי. כתוצאה מכך לא היתה למנויי HOT אפשרות להתקשר למנויי בזק, לרבות מספרי חירום, וזאת למשך 34 שעות. טכנאי בזק סירבו לבצע את התיקון, ורק לאחר שניתן צו בבית הדין לעבודה, עשו זאת.

 להמשך הכתבה...

  

 הטלפוניה של 012: איפה האיכות בשירות? 18/12/2007
ב-ynet התקבלו מספר תלונות על תקלות בשירות של 012, וביניהן גם תלונתה של אילנה, לקוחה של החברה שהתחברה לשירות לפני כשלושה שבועות, וסבלה מאז מניתוקי שיחות, מאיכות שיחה ירודה, מהפרעות בקו, ומניתוק המחשב מהאינטרנט כאשר התקבלו שיחות לקו הטלפון - כל זאת בכל תקופת החיבור שלה לשירות.

אילנה פנתה מספר פעמים לשירות הלקוחות ולתמיכה הטכנית של החברה, ובילתה בסך הכל מספר שעות מחייה על קו הטלפון עם הנציגים, שבסופן לא באה הבעיה על פתרונה והתקלות נמשכו, למרות כל הנסיונות והבדיקות שערכו איתה אנשי התמיכה. במהלך השבועיים שלאחר מכן, פנתה אילנה שוב ושוב לשירות הלקוחות בתחינה כי יבוא טכנאי לביתה, אך נאלצה לבלות את הזמן בהמתנות ובהעברה נציג לנציג, כאשר התקלות - נמשכות.

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google