HOT משקיעה 10 מיליון שקל בקמפיין לניידות המספרים 06/01/2008
קצת יותר מחודש לאחר שרפורמת ניידות המספרים נכנסה לתוקף, מעלה חברת HOT קמפיין בנושא, בהשקעה של 10 מיליון שקלים. מדובר בסדרה של שלושה סרטונים, אותם ביים יואב צפיר, שיעלו תחת הסלוגן: פשוט וקל לעבור ל-HOT, לשמור על אותו המספר ולשלם הרבה פחות!


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

768 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google