ב-ynet התקבלו מספר תלונות על תקלות בשירות של 012, וביניהן גם תלונתה של אילנה, לקוחה של החברה שהתחברה לשירות לפני כשלושה שבועות, וסבלה מאז מניתוקי שיחות, מאיכות שיחה ירודה, מהפרעות בקו, ומניתוק המחשב מהאינטרנט כאשר התקבלו שיחות לקו הטלפון - כל זאת בכל תקופת החיבור שלה לשירות.
אילנה פנתה מספר פעמים לשירות הלקוחות ולתמיכה הטכנית של החברה, ובילתה בסך הכל מספר שעות מחייה על קו הטלפון עם הנציגים, שבסופן לא באה הבעיה על פתרונה והתקלות נמשכו, למרות כל הנסיונות והבדיקות שערכו איתה אנשי התמיכה. במהלך השבועיים שלאחר מכן, פנתה אילנה שוב ושוב לשירות הלקוחות בתחינה כי יבוא טכנאי לביתה, אך נאלצה לבלות את הזמן בהמתנות ובהעברה נציג לנציג, כאשר התקלות - נמשכות.
|