בזק בינלאומי פותחת מוקד טלפוני לייעוץ במסגרת ’היום הלאומי לאינטרנט בטוח’ 12/02/2008
ספקית האינטרנט ’בזק בינלאומי’ פותחת היום מוקד ייעודי לייעוץ בנושא גלישה בטוחה ברשת, זו השנה השנייה ברציפות, לרגל היום הלאומי לאינטרנט בטוח המתקיים היום. השנה יופנה דגש להעלאת מודעות ההורים להרגלי הגלישה של ילדיהם, חינוך לגלישה נבונה, ושמירה על קניין רוחני וזכויות יוצרים.

המוקד, שמספרו 03-9203033, יהיה פתוח היום בין השעות 8:30-17:00 וייתן מענה לכלל הציבור בנושאי כללים לגלישה בטוחה ברשת, הסכנות ופיתרונות אופטימליים להתמודדות.

 להמשך הכתבה...

  

 שר התקשורת: "חברות האינטרנט יחויבו להציע על חשבונם תוכנות סינון לאתרים בלתי מתאימים לילדים" 12/02/2008
"חברות האינטרנט יחויבו להציע על חשבונם תוכנות סינון לאתרים בלתי מתאימים לילדים", כך אמר היום שר התקשורת אריאל אטיאס, במסגרת כנס באר שבע לשלום הילד, שנערך באוניברסיטת בן- גוריון בנגב.
על פי הצעת החוק, האחריות תהיה על כתפי חברות האינטרנט ועל חשבונן, כאשר כל לקוח יקבל הודעה הנוגעת לסינון אתרים פוגעניים ורק לאחר בקשתו המפורשת (אישור פוזיטיבי) להיותו מוכן לחשיפה לאתרים מסוגים שונים, ייפתחו אתרים אלה בפניו.
בשבוע הבא, עולה הצעה זו על שולחן הכנסת, לאחר שעברה פה אחד בקריאה טרומית.

* קובץ PDF

 להמשך הכתבה...

  

 הושלם המיזוג בין ’012 קווי זהב’ ו-’Smile אינטרנט זהב’; מהיום - Smile 012 11/02/2008
בימים אלה הושלם המיזוג בין החברות ’012 קווי זהב’ ו’סמייל אינטרנט זהב’, ועם סיומו של תהליך אסטרטגי שנמשך מעל לשנה, מושק המותג ’012 Smile’.

במסגרת תהליך המיזוג יושק שם המותג, לוגו חברה חדש וקמפיין בכיכובו של פרזנטור החברה איל קיציס, אשר ילווה את החברה בקמפיינים העתידיים שלה באמצעות פרסום שלמור, אבנון עמיחי Y&R. הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים ובשילוט חוצות בפריסה רחבת היקף בהשקעה של 8 מיליון שקל, תחת הסיסמה המובילה "סתם כי בא לי לדבר".

 להמשך הכתבה...

  

 תקלות בגלישה בנטוויז'ן 07/02/2008
גולשים באזור הרצליה ובנקדות שונות בארץ מדווחים בשעות האחרונות על קשיי התחברות לאינטרנט המהיר באמצעות ADSL בחברת נטויז'ן-ברק. התקלות החלו בשעות הבוקר המוקדמות, ובמוקדי השירות של החברה נאמר ללקוחות כי מדובר בבעיה בהיקף אזורי, וכי היא נמצאת בטיפול, אולם עד לשעה זו לא ניתן צפי לתיקון הבעיה.

מקור התקלה הוא ככל הנראה בבעיות שהחלו בשעות הלילה - ולקוחות שמנסים להתחבר לרשת אינם מצליחים, אולם חלק מהלקוחות המחוברים כבר לאינטרנט אינם מרגישים באיטיות או בניתוקים.

 להמשך הכתבה...

  

 HOT מובילה על בזק בכדאיות - ובמספר התלונות 07/02/2008
כפי שפורסם ב-TheMarker, מחיריהם של שירותי הטלפון ב-HOT ובקווי זהב נמוכים יותר ממחירי בזק, בלא תלות בכמות השיחות. בדיקת אמון הציבור מאששת את הממצאים ומוסיפה: "המחירים של בזק הרבה יותר מעורפלים וקשים להשוואה, גם משום ההבחנה בין תעריף שפל ושיא".

בבדיקה נמצא כי הבעיות העיקריות שבהן נתקלים צרכנים בענף הן נציגי שירות המבטיחים בשלב השיווק הבטחות שאינן מקוימות (33.2% מהתלונות), בעיות טכניות של נפילות שירות (23.9%), קושי ממשי להתנתק ולעבור לחברה אחרת (16.2%), בעיות קשות בשירות הלקוחות (15.4%) וחיובים על שירותים שלא הוסכם על צריכתם (11.2%).

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google