כפי שפורסם ב-TheMarker, מחיריהם של שירותי הטלפון ב-HOT ובקווי זהב נמוכים יותר ממחירי בזק, בלא תלות בכמות השיחות. בדיקת אמון הציבור מאששת את הממצאים ומוסיפה: "המחירים של בזק הרבה יותר מעורפלים וקשים להשוואה, גם משום ההבחנה בין תעריף שפל ושיא".
בבדיקה נמצא כי הבעיות העיקריות שבהן נתקלים צרכנים בענף הן נציגי שירות המבטיחים בשלב השיווק הבטחות שאינן מקוימות (33.2% מהתלונות), בעיות טכניות של נפילות שירות (23.9%), קושי ממשי להתנתק ולעבור לחברה אחרת (16.2%), בעיות קשות בשירות הלקוחות (15.4%) וחיובים על שירותים שלא הוסכם על צריכתם (11.2%).
|