הוט תאפשר גישה למוקדי השירות של בזק 06/03/2008
עד כה, מספרי הגישה לשירות הלקוחות והמכירה של בזק היו חסומים על ידי הטלפוניה של HOT. ללקוחות הטלפוניה של HOT לא היתה גישה לקבל הצעות מחיר מבזק דרך הטלפון. יתרה מזאת, אם קו הבזק שברשותם התקלקל, לא ניתן היה להתקשר למוקד השירות של בזק כדי להזמין תיקון.

 להמשך הכתבה...

  

 לקוחות טלפון של HOT חויבו בטעות פעמיים 02/03/2008
לקוחות HOT שבחנו בימים האחרונים את חיוב כרטיס האשראי שלהם, ראו כי החברה חייבה אותם פעמיים עבור שירותי הטלפון. ב-HOT זיהו את החיוב מוטעה
מספר שעות לאחר שבוצע, וזיכו את הלקוחות.

מ-HOT נמסר בתגובה, כי "הטעות בחיוב אותרה וטופלה מיידית כך שלקוחות HOT לא נפגעו כלל, כל הלקוחות זוכו תוך מספר שעות בהתאם לסכום החיוב השגוי. יש להדגיש כי מדובר בחיוב וזיכוי שנעשו "על הנייר" ולא חיוב בפועל: חשבונית הטלפון הנשלחת ללקוחות אלו בדואר תקינה. בפירוט החיובים של חברת האשראי יראו הלקוחות שתי שורות חיוב ושורת זיכוי".

 להמשך הכתבה...

  

 תקלה בשירות הדואר של אינטרנט זהב 26/02/2008
תקלה בשירות הדואר האלקטרוני של אינטרנט זהב מונעת מלקוחות החברה גישה לתיבות הדואר האלקטרוני שלהם, כך מדווחים מנויים שמקבלים הודעות שגיאה על שם משתמש וסיסמה לא נכונים בעת ניסיון להתחבר לשירות.

מנויים של אינטרנט זהב ציינו כי אינם מסוגלים לקבל ולשלוח דואר מאז שעה 8:00. העיתוי של התקלה בעייתי במיוחד עבור משתמשים עסקיים המשתמשים בשירותי הדואר האלקטרוני של אינטרנט זהב, מאחר והוא מתרחש בשעות עבודה קריטיות.

 להמשך הכתבה...

  

 ספקיות האינטרנט נגד HOT: מתנגדות לכוונתה לבטל את החייגנים 25/02/2008
חברת HOT משנה את מודל העבודה מול כל ספקיות האינטרנט, מה שגורם להתמרמרות קשה אצל חלק מהן.
המשמעות של ביטול השימוש בחייגנים היא שספקיות האינטרנט סמייל 012 ונטוויז'ן-ברק יצטרכו לעבור לקוח-לקוח מבין מאות אלפי הלקוחות ולהגדיר כל אחד מהם מחדש לפי התצורה החדשה.

 להמשך הכתבה...

  

 HOT תשיק שירות שמטרתו להחזיר את המשוחחים מהטלפון הסלולרי לקווי. 24/02/2008
HOT מנסה להחזיר את המשוחחים מהסלולרי לטלפון הקווי. החברה הודיעה היום (א'), יחד עם נורטל, כי בכוונתה להשיק עד סוף השנה הנוכחית שירות שיאפשר ללקוחות הסלולר לבצע שיחות מהבית באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם, אך בתעריפים זולים משמעותית.

איך זה יעבוד? בכוונת HOT להציב בבית הלקוח נתב אינטרנט אלחוטי מבוסס טכנולוגית Wi-Fi. לקוח החברה, שמחזיק בטלפון קווי של הוט, יוכל להוציא שיחות ממכשירו הסלולרי באמצעות האינטרנט, תוך מעקף הרשת הסלולרית. מחיר דקת השיחה בשיטה זו יהיה מחירה של דקה ברשת הוט, כלומר נמוך מהותית מהמחיר של רשת הסלולר.

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google