לקוחות HOT שבחנו בימים האחרונים את חיוב כרטיס האשראי שלהם, ראו כי החברה חייבה אותם פעמיים עבור שירותי הטלפון. ב-HOT זיהו את החיוב מוטעה מספר שעות לאחר שבוצע, וזיכו את הלקוחות.
מ-HOT נמסר בתגובה, כי "הטעות בחיוב אותרה וטופלה מיידית כך שלקוחות HOT לא נפגעו כלל, כל הלקוחות זוכו תוך מספר שעות בהתאם לסכום החיוב השגוי. יש להדגיש כי מדובר בחיוב וזיכוי שנעשו "על הנייר" ולא חיוב בפועל: חשבונית הטלפון הנשלחת ללקוחות אלו בדואר תקינה. בפירוט החיובים של חברת האשראי יראו הלקוחות שתי שורות חיוב ושורת זיכוי".
|