לקוחות טלפון של HOT חויבו בטעות פעמיים 02/03/2008
לקוחות HOT שבחנו בימים האחרונים את חיוב כרטיס האשראי שלהם, ראו כי החברה חייבה אותם פעמיים עבור שירותי הטלפון. ב-HOT זיהו את החיוב מוטעה
מספר שעות לאחר שבוצע, וזיכו את הלקוחות.

מ-HOT נמסר בתגובה, כי "הטעות בחיוב אותרה וטופלה מיידית כך שלקוחות HOT לא נפגעו כלל, כל הלקוחות זוכו תוך מספר שעות בהתאם לסכום החיוב השגוי. יש להדגיש כי מדובר בחיוב וזיכוי שנעשו "על הנייר" ולא חיוב בפועל: חשבונית הטלפון הנשלחת ללקוחות אלו בדואר תקינה. בפירוט החיובים של חברת האשראי יראו הלקוחות שתי שורות חיוב ושורת זיכוי".


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

966 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google