בזק בינלאומי: קמפיין קווי זהב - הטעיה גסה 16/11/2006
טוענת במכתב ששלחה לרשות השנייה כי הבטחות 012 קווי זהב לפס הרחב ביותר ולמהירות גלישה הגבוהה ביותר, מהוות הטעיה גסה ומיצג שווא. עוד טוענת החברה כי לאחר חודש התנסות חינם, "נופל המצטרף ברשתה של קווי זהב ומצורף אוטומטית לשירותיה", ודורשת להפסיק לאלתר את שידור הפרסומת. קווי זהב: "הנתונים מבוססים על הנתונים הרשמיים אותן מפרסמות החברות".

 להמשך הכתבה...

  

 אינטרנט זהב מתחרה בבזק: משיקה רשת אלחוטית ביתית רחבת פס 15/11/2006
אינטרנט זהב לא רוצה להשאיר את זירת האינטרנט האלחוטי בבתים רק בבזק, והיא משיקה מהלך לאספקת חומרה ושירות עבור קישור אלחוטי רחב פס. אינטרנט זהב אינה לבד, גם HOT מציעה מבצע דומה, וספקיות האינטרנט האחרות גם הן מאפשרות למנויים שלהן לרכוש ציוד ולקבל תמיכה ממרכז השירות שלהן.

אולם, אינטרנט זהב החליטה למתג את עצמה כמובילה בנושא זה ולקדם את השירות כמוטיב מרכזי בסל השירותים של החברה, על-מנת למצב את עצמה כמובילה בתחום. אינטרנט זהב מציעה למצטרפים למסלול האינטרנט האלחוטי גלישה לשנתיים, יחד עם מחיר הנתב והתמיכה הטכנית תמורת 39 שקל לחודש. התמיכה הטכנית תינתן באמצעות מוקד תמיכה ייעודי ונפרד המתמחה בתחום האלחוטי.

 להמשך הכתבה...

  

 איזיה צ'צ'יק מועמד ליו"ר HOT 14/11/2006
בכבלים כבר רואים את הסוף ואת השלמת המיזוג, ומתחילים לחפש יו"ר לחברת הכבלים הממוזגת. יו"ר יצרנית הצמיגים אליאנס, איזיה צ'צ'יק, מועמד לתפקיד יו"ר חברת הכבלים הממוזגת - כך נודע ל-TheMarker.
צ'צ'יק הוא איש של אליעזר פישמן, ואם ימונה, יעיד הדבר על מעמדו של פישמן במיזוג ועל כך שאין בכוונתו למכור את אחזקותיו בכבלים.

 להמשך הכתבה...

  

 קרב הספקיות: למי יש פס רחב יותר? 14/11/2006
חברת 012 קווי זהב הכריזה היום (ג') על קמפיין פרסומי חדש, במסגרתו היא מכריזה כי היא ספקית האינטרנט בעלת רוחב הפס הגבוה ביותר לכל גולש, ואף תתחייב לשמור על היחס הזה. על פי נתוני החברה, יש לה רוחב פס של 10 גיגה (מתוכם 5.5 גיגה הם בקווים לחו"ל ו-4.5 גיגה בקווים בתוך הארץ), ו-250,000 לקוחות.

הנתונים שאספה 012 על המתחרות בזק בינ"ל, ברק ונטוויז'ן מתוך האתרים וההודעות לעיתונות שלהן מצביעים, לכאורה, על מהירות נמוכה יותר לכל גולש. החברה לא התייחסה לאינטרנט זהב לאור העובדה כי שתי הספקיות עומדות בפני מיזוג.

 להמשך הכתבה...

  

 שיא ברווחי נטוויז'ן - 15.2 מיליון שקל ברבעון 09/11/2006
נטוויז'ן, ספקית האינטרנט והשיחות הבינלאומיות, רשמה ברבעון השלישי של 2006 רווחי שיא של 15.2 מיליון שקל, עלייה של 66% לעומת רווחי הרבעון המקביל אשתקד.
לנטוויז'ן 445 אלף לקוחות המקבלים שירותי קישוריות לאינטרנט, כשמתוכם 302 אלף לקוחות מחוברים באמצעות חיבור מהיר. מתחילת 2006 הצליחה החברה לגייס יותר מ-30 אלף לקוחות.

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google