HOT תפצה לקוח ב-7,750 שקל על "חוסר תום-לב וזלזול בוטה" | 25/01/2011 |
---|
בית המשפט לתביעות קטנות בתל-אביב פסק ללקוח HOT פיצויים בגובה של 7,750 שקל, בעקבות בזבוז זמן, המתנות ממושכות לטכנאי, בעיות באספקת מהירות האינטרנט המובטחת והפרת חוזה מול הלקוח.
תביעתו של עו"ד יעקב מוזיקאנט התחלקה ל-3 חלקים: בראשון תיאר מסכת תלאות ארוכה ומייגעת בהמתנה לטכנאי שיחבר אותו לשירותי הטריפל שעבורם שילם. 12 ימים שלמים, ובהם טלפונים, המתנה חסרת תוחלת ובזבוז זמנו של התובע, כפי שפירטה השופטת כוכבה לוי, שכנעו אותה לפסוק פיצוי של 1,000 שקל על סעיף זה, על אף שחוק הטכנאים טרם נכנס לתוקף באותה התקופה.
מ-HOT נמסר בתגובה: "המקרים הנדונים אירעו בשנת 2008. מאז שופרו מהותית נושאים רבים הנוגעים לשירות הלקוחות, בפרט בכל הנוגע לתיאום והמתנה לטכנאי שירות.
"בשנתיים האחרונות השקענו משאבים רבים בנושא שיפור השירות, בכלל זה בתגבור מערכי השירות והשקעות בטכנולוגיה ובתשתיות. כתוצאה מכך צומצמו מספר הקריאות לטכנאי שירות, וגם זמני ההמתנה שופרו משמעותית (קיצור של כ-120%). |  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
---|
1657 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|