HOT איבדה ברבעון השני כ-4,000 מנויים בטלוויזיה הרב-ערוצית | 29/07/2009 |
---|
חברת HOT איבדה ברבעון השני של השנה כ-4,000 מנויים בטלוויזיה - כך נודע ל"גלובס". מדובר במספר גבוה יחסית של איבוד מנויים, במיוחד לאור ההשקעה של החברה בקמפיין שירות רחב שנועד למנוע נטישת לקוחות.
גם ברבעון הראשון של השנה איבדה החברה כ-3,000 מנויים, כך שהמשמעות היא שהחברה מתקשה לעצור את נטישת המנויים למרות כל המאמצים שהיא עושה בקשר לכך. מהחברה סירבו להגיב.
איבוד המנויים אינו מהווה אינדיקציה לגבי התוצאות הכספיות של החברה שצפויות להיות טובות, אך הדבר מטיל צל כבד על המאמצים של החברה לטפל באחת הסוגיות הקשות שעומדות בפניה - צמצום מספר הנוטשים. |  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
---|
4115 צפיות לכתבה זו
2 תגובות לכתבה
זה בגלל שאין להם ערוץ הקבלה (66 ב-YES)
(ל"ת)
צחי - 30/07/2009
"יס" הכי טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת את חברת "יס" - 15/09/2009
|
|