בעיות שירות בנטוויז'ן-013-ברק: ניתוב של לקוחות אל מוקד לא נכון וזמני המתנה ארוכים 10/03/2008
בעיות צצות במוקדי השירות של החברה בשבועות האחרונים כתוצאה מאיחוד מוקדי השירות של שתי החברות: ברק ונטוויז'ן.
בעיה נוספת שנוצרה היא זמני ההמתנה הארוכים. בתזמון ראשון שביצענו היום סביב השעה 12 בצהריים, העלה זמן המתנה של 13 דקות מהתקשורת עד למענה של נציג שירות לקוחות. תזמון שני שבצענו, שעתיים מאוחר יותר, העלה המתנה של 16 דקות, אחרי שהושמעה הודעה מוקלטת שבישרה על זמני המתנה ארוכים.

מחברת נטוויז'ן-013-ברק נמסר בתגובה: "החברה ביצעה ב-1 למארס שדרוג מערכות מחשוב על מנת להמשיך ולהעניק ללקוחות החברה את השרות האיכותי ביותר. תוגברו מוקדי השירות השונים ונציגי השירות עברו הכשרות מקצועיות ומעמיקות. תוך כדי שדרוג המערכות, ממשיכה החברה להעניק שרות ללקוחותיה באופן שוטף וללא תקלות מערכתיות.

"באופן נקודתי היו לאורך היום זמני המתנה גבוהים מהרגיל במוקד שרות הלקוחות (בתמיכה הטכנית המענה מיידי) אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ועושים כל שיש ביכולתנו על מנת לצמצם באופן משמעותי את זמני ההמתנה ולהעניק ללקוחותינו את השרות אליו הם מורגלים".

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

4108 צפיות לכתבה זו

4 תגובות לכתבה

  1. שרות לקוי וגבייה מיותרת מחשבוני
    ראובן בן דורי - 02/12/2008
  2. א.נ
    ראשית אני מסכים עם כל האמור בכתבה שלעיל !
    1.לא יתכן שתכתבו לי מכתב כי אתם לא גביתם ממני את המגיע לכם מחודש מרץ 2008, כאשר בפועל כל חודש יורד לי הסכום.
    יתרה מזו, בחודש ספטמבר 2008 היו שתי הורדות ואין שמץ של מושג מדוע.
    2.אין אפשרות להשיג אתכם בטלפון לא בשעות הבוקר ולא בשעות הערב.
    3.לדעתי זה לא שירות שלו אני זכאי, לכן, לפני שאני מתנתק מכם אבקש להמציא לי מכתב בו מפורטים כל אמצעי התשלום ששילמתי לכם מחודש מרץ 2008.
    ראובן בן דורי
    טלפון להתקשרות 0544788008
    פתח בחלון חדש

  3. זמני המתנה ארוכים במיוחד וגבייה כפולה בחשבוני
    חמדה שנהר - 13/07/2009
  4. אין אפשרות להשיג את 013 פשוט זמני המתנה ארוכים ומיותרים למדיי
    כמו כן גבייה כפולה בחשבוני
    לא מרוצה
    פתח בחלון חדש

  5. אי שביעות רצון מהתקשרות למערכת
    פוליאס משה - 18/10/2009
  6. המתנה ארוכה לבסוף הגעתי למרכזיה הבין לאומית, אני צריך ברור על תיבת הדוא"ל שלי . איך אפשר לתקשר באופן מהיר וזורם???
    פתח בחלון חדש

  7. גבייה כפולה בשיחות בינלאומי
    ישראל בן הרוש - 19/11/2009
  8. על כל שיחה בין לאומית שאני מחייג דרך חברה אחרת גם הם מחייבים אותי ורק לאחר שאני שולח הפירוט שיחות של החברה האחרת הם מזכים אותי בחשבון הבא.
    פתח בחלון חדש


שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google