בית המשפט לתביעות קטנות בחיפה חייב את חברת הכבלים HOT לפצות לקוחות ב-3,500 שקל, משום שלא גילתה לה, בטרם החתימה אותה על חוזה, ששירות הטלפון של החברה הוא מבוסס על חשמל, ולכן בעת הפסקת חשמל הטלפון אינו פועל. בתביעתם טענו, שרק בעת ביצוע ההתקנה בביתם, שאף היא בוצעה באיחור, התברר להם לראשונה שקו הטלפון מחובר ל"מודם", כך שאין קו טלפון בזמן הפסקת חשמל. לדבריהם, בלא קו טלפון לא תפעל האזעקה שבביתם, שהותקנה לאור דרישת חברת הביטוח. בשל כך ובשל טענות שונות שהיו להם כלפי HOT, הם התנתקו מהשירות וחזרו ל-yes.
|