HOT תפצה לקוח משום שלא גילתה שהטלפון שלה אינו עובד בהפסקות חשמל 31/01/2008
בית המשפט לתביעות קטנות בחיפה חייב את חברת הכבלים HOT לפצות לקוחות ב-3,500 שקל, משום שלא גילתה לה, בטרם החתימה אותה על חוזה, ששירות הטלפון של החברה הוא מבוסס על חשמל, ולכן בעת הפסקת חשמל הטלפון אינו פועל.
בתביעתם טענו, שרק בעת ביצוע ההתקנה בביתם, שאף היא בוצעה באיחור, התברר להם לראשונה שקו הטלפון מחובר ל"מודם", כך שאין קו טלפון בזמן הפסקת חשמל. לדבריהם, בלא קו טלפון לא תפעל האזעקה שבביתם, שהותקנה לאור דרישת חברת הביטוח. בשל כך ובשל טענות שונות שהיו להם כלפי HOT, הם התנתקו מהשירות וחזרו ל-yes.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

761 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google