בזק בינלאומי משקיעה 3 מיליון ש' בקמפיין לאינטרנט מהיר | 28/10/2007 |
---|
בזק בינלאומי מעלה היום (א') קמפיין תדמיתי חדש, שנועד לבסס את מעמדה של החברה באינטרנט המהיר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה למשך שבועיים בטלוויזיה (ערוצים 2 ,10 ו-24), בשילוט חוצות ובשילוט אלקטרוני, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
|  לחץ כאן לכתבה המלאה
  
  
  
  
  
  
|
|
| |    |
---|
814 צפיות לכתבה זו
0 תגובות לכתבה
|