בזק בינלאומי משקיעה 3 מיליון ש' בקמפיין לאינטרנט מהיר 28/10/2007
בזק בינלאומי מעלה היום (א') קמפיין תדמיתי חדש, שנועד לבסס את מעמדה של החברה באינטרנט המהיר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה למשך שבועיים בטלוויזיה (ערוצים 2 ,10 ו-24), בשילוט חוצות ובשילוט אלקטרוני, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

814 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google