נטוויז'ן 013 ברק משקיעה 300 אלף דולר בקמפיין חדש 01/10/2007
בעקבות סקר עיתון "מעריב", שקבע כי נטוויז'ן היא ספקית האינטרנט הטובה בארץ זו השנה שלישית ברציפות - מעלה החברה קמפיין בהיקף 300 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, כולל טלוויזיה, אינטרנט ועיתונות.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

779 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google