HOT תשקיע 3 מיליון דולר באיחוד מערכות מוקד שירות הלקוחות 25/09/2007
חברת HOT מאחדת מערכות: חברת הכבלים בחרה ב-Avaya ישראל ליישום פתרון מערכת ה-Contact Center (מוקד שירות הלקוחות) שלה. את ההטעמה והליך האינטגרציה תבצע חברת ITNavigator. יישום הפרויקט מוערך בכ-3 מיליון דולר שיתפרסו על פני תקופה של כ-5 שנים.

מוקד השירות שיהיה מושתת על המערכת החדשה יכלול כ-2,000 נציגי שירות ומכירות במספר אתרים ברחבי הארץ אשר יעבדו על מערכת לוגית אחת מבוססת IP, שתאפשר בין היתר יישום פתרונות מולטימדיה כגון Call Me, צ'אטים וכדומה.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

793 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google