לקוח שלא הצליח להתנתק ממסלול השיחות של אינטרנט זהב תבע וזכה לניתוק ופיצויים בסך 2,500 ש"ח 25/06/2007
בנובמבר 2006 ביקש ברונשטיין להתנתק ממסלול השיחות, תוך שהוא נשאר במסלול אינטרנט, ואז החלו הבעיות.נציגת שירות הלקוחות ראתה את שתי החבילות אליהן היה מנוי כעסקה אחת, והודיעה כי יש לו התחייבות, אותה הוא לא יכול להפר בלי לשלם קנס. הבקשה לדבר עם נציג אחראי נענתה בתשובה כי הנציג יחזור אליו תוך 48 שעות. בפועל, חזר אליו נציג רק אחרי 9 ימים, ולא בגלל הבקשה עצמה. כשראה גיל ברונשטיין שלא חוזרים אליו, התקשר לחברת האשראי והורה לבטל את הוראת התשלום לאינטרנט זהב. הנציג אשר חזר – עשה זאת בשביל להבין למה בוטל אמצעי התשלום.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

770 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google