חם בשירות הלקוחות באינטרנט: נטוויז'ן מתחייבת לספק מענה טלפוני תוך 24 שניות - 24 שעות ביממה 14/06/2007
מתחמם המאבק בין ספקיות האינטרנט על נושא שירות הלקוחות. ל"גלובס" נודע כי נטוויז'ן מרחיבה את זמינות מערך שירות הלקוחות שלה ל-24 שעות ביממה, ומתחייבת לספק בכל שעה מענה טלפוני תוך 24 שניות לכל היותר.

במסגרת שדרוג אתר האינטרנט שלה, מפרסמת החברה את מספרי הטלפון במשרד ואת הדואר האלקטרוני האישי של מנהלי השירות ושל האחראי על פניות הציבור.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

773 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google