בזק בינ"ל: נקנוס את עצמנו אם לא נעמוד בהתחייבויות ללקוח 30/05/2007
"נקנוס את עצמנו אם לא נעמוד בהתחייבויות שהעמדנו לעצמנו". כך אמר היום ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, לרגל אמנת השירות החדשה שהשיקה החברה. באמנה החדשה מתחייבת בין היתר החברה, לפצות לקוחות שפנו במייל לחברה ולא קיבלו תשובה תוך שלוש שעות ביום גלישה חינם או לחילופין ב-14 דקות שיחה לחינם לחו"ל (תלוי בנושא התלונה).


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

824 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google