הקלות הבלתי נסבלת של החיבור 29/05/2007
לקוחה של נטוויז'ן גילתה יום לאחר שהתחברה כי הגלישה אינה טובה וביקשה להתנתק. מאז, לדבריה, במשך 3 חודשים הועברה מנציג שירות אחד למשנהו. החברה: פניית הלקוחה טופלה.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

770 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google