חברת HOT מנסה להציל את שירות הלקוחות: שכרה שתי חברות ייעוץ 19/02/2007
חברת הכבלים HOT שכרה לאחרונה את שירותיהן של שתי חברות ייעוץ בניסיון לשפר את השירות הלקוי של החברה. הייעוץ החיצוני מצטרף למהלך הכולל גם גידול של 500 עובדים בשירות הלקוחות.

דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT, מאמין שהצעדים האחרונים יצליחו לשנות את איכות שירות הלקוחות של החברה: "עם כניסתי לתפקיד הצהרתי על כוונתי להשקיע את מרצי לשיפור השירות שמעניקה HOT ללקוחותיה.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

772 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google