HOT רוצה לשפר השירות; מגייסת 600 עובדים  05/02/2007
שירות הלקוחות של חברת הכבלים ידוע כבעייתי. המנכ"ל דוד קמיניץ החליט לשים לכך סוף לאחר המיזוג והחליט לגייס 600 עובדים למערך השירות, אם כי המהלך אמור להיות "מורכב וממושך".


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

767 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google