מי רוצה להגדיל את חשבון האינטרנט בשקל תשעים? 30/10/2006
על הקמפיין האחרון חתומה נטוויז'ן, שהשיקה אתמול מבצע הרוכב על סיסמה פרסומית של מקדונלדס. ספקית האינטרנט מציעה "להגדיל את האינטרנט בשקל
תשעים". לפני שנתייחס למחיר הסופי, ראוי לציין כי נטוויז'ן איננה החברה היחידה הנוקטת בשיטות שיוויקיות אלה, אך המבצע הנכחי שלה משמש דוגמה מצויינת לבעיה.


 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

767 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google