HOT עתרה נגד משרד האוצר: "מסרב לחשוף מידע בנושא כניסת חברת החשמל לתחום האינטרנט" 02/03/2011
חברת HOT הגישה לאחרונה עתירה מנהלית כנגד משרד האוצר, בדרישה להעביר לרשותה דו"ח של חברת שלדור העוסק בכניסתה של חברת החשמל לפעילות בתחום התקשורת, כך נודע ל"כלכליסט". העתירה הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, והיא הוגשה כנגד הממונה על ביצוע חוק חופש המידע במשרד האוצר, הגוף הממונה על קבלת פניות מהציבור לגבי פרסום מידע המצוי במשרד.

HOT טוענת בעתירתה כי העובדה שהממשלה קיבלה החלטה באשר לתנאים לפיהם תשולב חברת החשמל בשוק התקשורת משמעה כי המדיניות בנושא כבר גובשה, ולפיכך אין מקום לטעון כי המסמך עדיין משמש את משרד האוצר בגיבוש המדיניות.

בתשובת האוצר לפניית HOT נאמר כי עבודת שלדור צפויה לשמש גם את ועדת חייק, העוסקת בין השאר בישום עיקרון השוק הסיטונאי בתשתיות התקשורת בישראל, ומסקנותיה טרם פורסמו, וגורמי הממשלה השונים עדיין עוסקים בגיבוש המדיניות באשר לכניסת חברת החשמל לתחום התקשורת, בין השאר באמצעות הגדרת ההיתר לחברת החשמל לפעול בתחום ובחירת המשקיע החיצוני שישולב במיזם התקשורת שלה. על פי האוצר, הדו"ח מכיל נתונים סודיים על המודל הכלכלי של חברת החשמל בתחום התקשורת, ואין לאפשר העברת נתונים אלו לגורמים מתחרים.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1547 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google