HOT תקנוס לקוחות על קריאה מיותרת לטכנאי 01/02/2011
כיר ב-HOT אמר ל"גלובס" כי החברה נמצאת בעיצומו של תהליך התייעלות עמוק. כך למשל החברה מחייבת לקוחות שמבקשים טכנאי בתשלום בגין קריאת-סרק, והיא מציינת זאת בפני הלקוח.

לדוגמה, לקוח שפונה בטענה כי אין לו קליטה ומבקשים ממנו לעשות פעולות מסוימות, מסבירים לו שאם טכנאי יגיע וימצא שהוא לא עשה את הפעולות הנדרשות - הוא יחויב בתשלום. גם לקוח שקבעו איתו שעה מסוימת להגעת טכנאי והוא לא נמצא בבית, יחויב בתשלום עבור הקריאה.

צעדי ההתייעלות האלה הובילו לירידה של 30% בקריאות לטכנאים. עוד אמר הבכיר כי החברה תמשיך ותתגבר את מערך השירות שלה וכי בכל מקרה הוא לא ייפגע.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1651 צפיות לכתבה זו

2 תגובות לכתבה

  1. חוק מטומטם שתביא לקריסת החברה מהר מאוד
    לקוח מאוכזב של הוט - 19/02/2011
  2. לקוחות הוט מושפלים בצורה כזאת או אחרת זאת חוצפה מי מדרגה ראשונה לחייב לקוחות חפים צי פשע על התקלות של הוט או אם פתאומי לקוח חייב לצאת מי הבית לסידורים ולא הספיק להודיע להוט לביטול הגעת הטכנאי .או שטכנאי יגיע ללקוח מה זה קריאות סרק אף לקוח לא קורא לטכנאי סתם תמיד יש תקלות אצל הוט והם צריכים להגיע ולתקן ולא לתבוע את הוט על הפרת חוזים וחוקים משפטיים .
    פתח בחלון חדש

  3. ומה אם הטכנאי לא הגיע בזמן או בכלל לא הגיע (ל"ת)
    אחד העם 1 - 14/05/2011


שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google