הרשות להגנת הצרכן נגד HOT: חוסר גילוי נאות ותקנון לא חוקי 03/11/2010
הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן מתגייסת לטיפול בבעיות השירות של חברת HOT - משיאניות התלונות בשוק התקשורת הישראלי: בעקבות תלונות רבות שהגיעו לשולחנה של הרשות מצרכני חברת הכבלים, שעניינן הפרות וזרות ונשנות של חוק הגנת הצרכן במגוון רחב של נושאים, שלחה השבוע הממונה על הרשות, עו"ד תמר פינקוס, הודעה למנכ"ל HOT, הרצל עוזר, ובה היא דורשת מהחברה לפעול לתיקון הליקויים ולהסרת העבירות תוך שבוע מיום קבלת ההודעה.

עם טענות הצרכנים נמנות תלונות על אי-מסירת הסכם בכתב, לרבות מסמך גילוי נאות, על אי-ביטול עסקה ועל גביית תשלומים לאחר ביטול עסקה.

מהתלונות עולה כי בדרך של שגרה נמנעת HOT לשלוח לצרכן מסמך בכתב, בו חייבת החברה לציין את זכותו לביטול עסקה ואת דרכי הביטול; את פירוט התשלומים עבור ביטול ואופן חישובם; את משך העסקה ומועד סיומה, אם זו עסקה לתקופה קצובה; וכן את פרטי החברה והכתובות שבאמצעותן ניתן למסור הודעה על ביטול העסקה.

 לחץ כאן לכתבה המלאה

                 
  

1320 צפיות לכתבה זו

0 תגובות לכתבה



שם: *
נושא: *
* שדות חובה
תוכן:
יש להגיב באופן ענייני, שיכבד את כותב הכתבה ואת מבקרי האתר.
מערכת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציג רק תגובות שאינן כוללות דיבה לכאורה, נאצה, הסתה, או סגנון החורג מהטעם הטוב.


תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google