משרד התקשורת: "מחירי הגלישה באינטרנט מפחידים" 06/03/2011
גם ועדת הכלכלה מצטרפת לעקרונות שמנחים את ועדת חייק בדבר ביטול ההפרדה המבנית שחלה על בזק והוט לעניין אספקת אינטרנט. בדיון שנערך היום (א') בנושא, קרא יו"ר הוועדה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, לאיחוד בין ספקיות התוכן לתשתית.

"אין ספק כי המצב, שנולד מתוך כוונות טובות, הוביל לדבר שלא צפינו וגרם לשירות פחות איכותי ויותר יקר, שמטרטר את הצרכנים וגורם להם לאי-ודאות - והגיע הזמן לשים לזה סוף", אמר שאמה-הכהן.

 להמשך הכתבה...

  

  HOT עתרה נגד משרד האוצר: "מסרב לחשוף מידע בנושא כניסת חברת החשמל לתחום האינטרנט" 02/03/2011
חברת HOT הגישה לאחרונה עתירה מנהלית כנגד משרד האוצר, בדרישה להעביר לרשותה דו"ח של חברת שלדור העוסק בכניסתה של חברת החשמל לפעילות בתחום התקשורת, כך נודע ל"כלכליסט". העתירה הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, והיא הוגשה כנגד הממונה על ביצוע חוק חופש המידע במשרד האוצר, הגוף הממונה על קבלת פניות מהציבור לגבי פרסום מידע המצוי במשרד.

 להמשך הכתבה...

  

 HOT תקנוס לקוחות על קריאה מיותרת לטכנאי 01/02/2011
כיר ב-HOT אמר ל"גלובס" כי החברה נמצאת בעיצומו של תהליך התייעלות עמוק. כך למשל החברה מחייבת לקוחות שמבקשים טכנאי בתשלום בגין קריאת-סרק, והיא מציינת זאת בפני הלקוח.

לדוגמה, לקוח שפונה בטענה כי אין לו קליטה ומבקשים ממנו לעשות פעולות מסוימות, מסבירים לו שאם טכנאי יגיע וימצא שהוא לא עשה את הפעולות הנדרשות - הוא יחויב בתשלום. גם לקוח שקבעו איתו שעה מסוימת להגעת טכנאי והוא לא נמצא בבית, יחויב בתשלום עבור הקריאה.

 להמשך הכתבה...

  

 HOT תפצה לקוח ב-7,750 שקל על "חוסר תום-לב וזלזול בוטה" 25/01/2011
בית המשפט לתביעות קטנות בתל-אביב פסק ללקוח HOT פיצויים בגובה של 7,750 שקל, בעקבות בזבוז זמן, המתנות ממושכות לטכנאי, בעיות באספקת מהירות האינטרנט המובטחת והפרת חוזה מול הלקוח.

תביעתו של עו"ד יעקב מוזיקאנט התחלקה ל-3 חלקים: בראשון תיאר מסכת תלאות ארוכה ומייגעת בהמתנה לטכנאי שיחבר אותו לשירותי הטריפל שעבורם שילם. 12 ימים שלמים, ובהם טלפונים, המתנה חסרת תוחלת ובזבוז זמנו של התובע, כפי שפירטה השופטת כוכבה לוי, שכנעו אותה לפסוק פיצוי של 1,000 שקל על סעיף זה, על אף שחוק הטכנאים טרם נכנס לתוקף באותה התקופה.

 להמשך הכתבה...

  

 לקוחות יוכלו לעזוב את ספק האינטרנט שלהם ולעבור לספק חדש עם כתובת הדואר האלקטרוני שלהם 19/12/2010
בשורה לצרכני האינטרנט מעתה בדיוק כמו בטלפוניה: לקוחות יוכלו לעזוב את ספק האינטרנט שלהם ולעבור לספק חדש עם כתובת הדואר האלקטרוני שלהם שר התקשורת משה כחלון: "הסרנו חסם נוסף המעכב את התחרות בשוק האינטרנט ואת המעבר חופשי של ציבור הלקוחות. האפשרות החדשה לעבור ספק עם כתובת האינטרנט האישית של המנוי תקל עליו ותביא להגברת התחרות בין הספקיות"

 להמשך הכתבה...

  


סה''כ עמודים: 250
סה''כ כתבות במערכת: 1247
עשרת הכתבות הנצפות ביותר

תפוז אנשים - OK - עמוד הבית האישי שלך   Add to Google